Уникалният свят на виртуалното търсене
Дали да имам е-магазин, се питат мнозина продавачи. Едва ли те си представят колко сантиментален може да бъде този въпрос, когато търсиш обичайната си стока или не можеш да намериш нещото, което е необходимо.
Затова, когато някой не идва при продавачите , а стоката е налична, защото той е сменил местожителството си или просто е зает, се питам дали не е необходимо виртуално и реално да преодолеем времето и пространството. Рекламни по своя характер, е-магазини дават повече информация за продукта, който се продава. Това, от своя страна, открива нуждите на хората и ги кара да избират внимателно подходящата за тях стока.
Ако попитаме специалист как да постъпим в момента, за да развием пазара на дадена фирма, той ще ни насочи в повечето случаи към е-магазин. В момента е-магазини са рационализирани по определен начин. За да сте ефективни на пазара трябва да прецените колко клиенти имате, как живеят те и имат ли в бита си компютърна конфигурация (компютър и интернет), как е удобно да транспортирате стоките до тях.
Казват, че, за да купиш нещо днес, то трябва не просто да ти е необходимо, а да е компонент от твоя живот, от твоето „аз”.
Е-магазините в България, все още не са много и по-скоро са сайтови варианти на информационни съобщения за наличието на дадета стока на дадена цена. Разбира се, има и е-магазини, в които търсенето е практично и нагледно, като Емаг, Технополис и т.н. Ако вече сте били посетител на подобен магазин, вероятно ще имате представа за избор. Класическият вариант на е-магазин е този, при който изборът е направен сред сходни, модерни и транспортируеми стоки, които осигуряват за клиента идентичност и полезност.
Нестабилността на икономическата среда прави електронният магазин елемент от търговска мрежа, особено ако имате уникални стоки.
Е-магазини могат да се разработят и в производстветне центрове, ако стоките в тях са за директно потребление. Градските центрове са също подходящи за е-магазини. Такива са й центровете за внос, и за износ, с относително постояннен характер на предлагането и богата номенклатура, и асортимент.
Е-магазин е вид специализирана търсачка. И, ако го сравним с Google, в който търсим информация, то в него -е -магазин – ще търсим стока.
Днес е -магазин е практичност и бързина, удобство и култура на потребление. Наличието му е предпоставка за рационалност на производството и пазаруването, вкл. на съотвествие при избора. Е-магазин е най-уместният път за удовлетворяване на личните потребности. Изборът, който е между повече стокови групи от повече разнообразни е-магазини позволява, по-добре да се подреди ежедневието, да се обмислят покупките и да изберем онова, което сме търсили.
Изборът на стоки е своеобразен израз на усещането за бит, хаос, порядък и безпорядък.
Уникалният свят на търсене, който генерира покупките днес е, единствено възможен при фирми, които поемат по-скоро нулев риск. Това са фирми с гарнтирани покупки, иноваторни фирми, както и такива, които генерират допълнителна печалба.
За да има търсене, което е в основата на фирмения просперитет, можем да поставим вижданията си, представата за бъдещето и своя търговски почерк, в проект за е-магазин. Така в диалог със Заракомпютърс, ще може да създадете онзи, електронен магазин, който, в следващите години, ще Ви даде свобода, доход и търговска репутация.
Икономически необходим е-магазин е част от развитието на търгуващите. Нешо понече, е-магазини могат да бъдат инвестццията на новото, което сте искали да направите и не сте започнали още.
Уникалният свят на виртуланто търсене е пред Вас, изборът –също. Звънете ни.